Sunday, October 21, 2012

Shamballa, swarovski fülbevaló, színátmenetes. - Jelenlegi ára: 990 Ft

                                           Üdvözöllek az oldalamon!
Mielőtt licitálsz, vagy vásárolsz, kérlek, tisztelj meg azzal, hogy elolvasod ezt a pár mondatot.
VALÓDI ezüst ékszereket, kristály, féldrágakő, tenyésztett gyöngy divatékszereket, és alapanyagokat kínálok nagyon-nagyon jó áron! Ilyen terméket sokan árulnak itt, az igaz. Miben vagyok más?
- Én nem árulok zsákbamacskát, minden, és legfőképpen: valós! információt megadok a termékről. Amennyiben mégis kérdésed lenne, azt vásárlás előtt tedd fel!
-10 000Ft feletti vásárlásnál én fizetem a postát! /Minden terméket gondosan csomagolva, ajánlott küldeményként küldök. Sima levélként , illetve utánvéttel nem postázok! /
-MINDEN TERMÉKEMRE PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT ADOK! /Abban az esetben, ha nem azt kaptad, amit meghirdettem , ha úgy érzed, csalódtál, mert nem tájékoztattalak kellőképpen, küldd vissza a terméket, és visszafizetem az árát! /
Ne tévesszen meg az alacsony ár! Igyekszünk a legolcsóbb beszállítóktól vásárolni, és kis haszonkulccsal dolgozunk.
Személyes átvételre Budapesten a XIX. kerületben, minden héten kedden, 16: 00-17: 30 között van lehetőség. /Ezen kívüli időpont, illetve helyszín nem elképzelhetetlen, mindenképpen érdeklődj, mielőtt vásárolsz! /
Köszönöm a figyelmedet, jó licitálást kívánok!
Az aukció tárgya:
1 pár swarovski kristályos shamballa, ezüst bevonatos, bedugós fülbevaló, a fotókon látható 8 színben  választható.
A fotókon látható színekben.
Anyaga: üveg kristály, ezüstözött fém.
Vásárlás előtt érdeklődj, előfordulhat átmeneti készlet hiány!
Figyelem! A fülbevaló nem tartalmaz műanyag gyöngyöt!
Mérete: 10 mm átmérő.



Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2012-11-09 08:54
. Shamballa, swarovski fülbevaló, színátmenetes. - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 comments:

Post a Comment