Saturday, December 8, 2012

Gustav Klimt asztali lámpa - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

-Imádom a formáimat és a színeimet!
-Ragyogok az aranytól és a barnák méz árnyalataitól!
-Azt mondják, decoupage technikával készültem.... de ez engem nem érdekel! Fantasztikus érzés volt, amikor csupasz, fából készült testembe életet lehelltek a színek! Most már én is vagyok Valaki!
-Kiváncsi voltam, hogy mi lesz a folytatás.... hát nem kellett csalódnom, mert a híres festő Gustav Klimt szellemét is megidéztük készítőmmel, hogy minél szebb legyek..... aranyozással és arany kontúros kiemeléssel lettem igazán ellenállhatatlan ; -)
-Az viszont igazi meglepetés volt, amikor megkaptam ezt a szép selyem "kalapot" vagy mit.... így már joggal húzom ki magam és fogadom az elismerő pillantásokat....
-Igaz nem vagyok túl méretes.... talán épphogy 50cm magas és 40cm széles, de így is lehetek igazi dísze és esténként kellemes hangulata otthonodnak... ja, nem mondtam?!
OTTHONT KERESEK!!!
Ui: Ugye az ikertesómat nem kell elhagynom?!


Jelenlegi ára: 35 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-28 08:09
. Gustav Klimt asztali lámpa - Jelenlegi ára: 35 000 Ft

0 comments:

Post a Comment