Monday, December 10, 2012

Piros Rózsás Medál (INGYEN POSTA) - Jelenlegi ára: 690 Ft

7 Piros Rózsából álló medál most az aukció tárgya.
A medál süthető gyurmából készült. Egy szintén süthető gyurmából készült kör alapra tettem a virágot, amelynek átmérője 30mm.  
Egyedi darab, így nem biztos, hogy tudom teljesen ugyanilyenre megoldani.: ) 
A medált ékszerdrótra fűztem, így bármilyen nyaklánc alapra felfűzhető.  A medálokhoz kérhetsz bőr szalagot, Ezüstözött láncot, ami néhány medál képén látható is, és ezeket Medálonként INGYENESEN Megkapod!: )
 
POSTAKÖLTSÉGET MOST ÉN ÁLLOM!!: )
Nézd meg a többi termékemet is, hátha találsz még valamit, ami igazán megfog!: ) Én szeretem az alkotásaimat, amik kikerülnek a kezem alól, és az értékeléseimből is láthatod, hogy mások is nagyon megvannak elégedve a kapott ékszerekkel!; ) volt, aki még külön levelet is írt, mert annyira meg volt elégedve a munkámmal. Idézem is a szavait:
"Megérkezett a karkötő, kifogástalan és gyönyörű! Köszönöm! " (woodoo84) felhasználó írta: ) Köszönöm ezúton is az Ő és a Többiek dícséretét.  Örülök, ha másnak is örömet okozok azzal, amiben én is az örömömet lelem!: ) 
 
Egyedi Kérésed van? Vagy egyedi ötleted? Szeretnél Valami igazán újat, de nincs aki elkészítse Neked? Írd le Álmaid, Vágyaid ékszerét, és én mindent megteszek, hogy valóra váltsam!; )
Ha bármi kérdésed van a termékkel kapcsolatban, nyugodtan írj!


Jelenlegi ára: 690 Ft

Az aukció vége: 2012-12-16 22:43
. Piros Rózsás Medál (INGYEN POSTA) - Jelenlegi ára: 690 Ft

0 comments:

Post a Comment