Thursday, January 3, 2013

ÚJ Barna csatos póthaj 60 cm hosszú - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

csatos barna póthaj
hosszúsága 60 cm
szélessége(tressz hossza 31 cm) 4db csattal
színe sötétbarna
igyekeztem olyan fotót csinálni amin jól látszik a szín
akár pótlásra, dúsításra de hosszabításra is elég
a termék új csak a fotozás idejére lett óvatosan kivéve az eredeti csomagolásból
bármi kérdésed van szívesen válaszolok 
simán saját felellőségre postázok
tettem fel fix árrral is ha sürgős lenne vagy karácsonyra szeretnéd valakinek ajándékba
saját tapasztalat: nekem is volt felvarrva ilyen póthaj( 3hónapig nekem addigra nőtt le)én nagyon szerettem és senki meg nem mondta hogy póthajam van 
sima samponnal mostam és balzsamoztam
ez a haj viszont csak egyenesen hordható mert nem szabad meleg vasalóval vagy göndörítővel formázni
ez is felvarrható ha a csatokat leszeded róla


Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2013-01-22 14:28
. ÚJ Barna csatos póthaj 60 cm hosszú - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 comments:

Post a Comment