Monday, February 11, 2013

Belül bundás,VuniC,hasított.bőrkabát,szinte új, 44 - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

VUNIC, nagyon meleg, női, belül szörmés hasított bőrkabát eladó. Belül szőrmés, kettő cipzáros zsebet alakítottak ki rajta. A címkén 2 pótgomb van. Az ujja belül selyem+ műszál béléses. Kivül gombbal zárodik, kettő nagy bundás zsebet varrtak rá. Az ujjhossz mérete rövidíthető a mandzsetta nagyobb felhajtásával. A beírtnem magyar méret 42-s. 44-46-s méretre jó.
A kabát tiszta. Ha később tisztításra szorul, akkor azt a tanácsot kaptam, hogy gyapjú programban mosható. Kipróbáltam, nekem bevált, az elején még fektetve szárítottam, majd amikor már majdnem száraz, akkor tettem vastag peremű vállfára. /nyáron javasolt/
Nagyon sok, szép terméket találsz még alul a galériámban.


Jelenlegi ára: 8 900 Ft

Az aukció vége: 2013-03-02 22:11
. Belül bundás,VuniC,hasított.bőrkabát,szinte új, 44 - Jelenlegi ára: 8 900 Ft

0 comments:

Post a Comment