Saturday, July 28, 2012

Philip Russel fehér koptatott farmer rövidnadrág - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Philip Russel gyárilag nem világító hófehér, de én fehérnek mondanám rövid farmer nadrág.
Állapot: Pár alkalommal viseltem, szeretem nagyon, de mosáskor a bőr címke enged, ilyen odafigyelés mellett nem volt kedvem hordani.
A bőr címkét vagy le kell fejteni és kihypozni, vagy valamit ki kell találni rá.
Egyébként sima fehérítővel is kijön az anyagból a bőr által engedett sárgás elszíneződés, mert egyszer már kiszedtem, de legközelebb megint simán mostam, így az eredményt láthatod.
Nincs kedvem vele tökölni, így ennek tudatában vásárold meg, és egy adag hypo-val várd az érkezését: -)
Koptatott ( gyárilag) farmer anyagból, hossza a kritikus részeket pont takarja.
Mérete: XS ( de én xs-m-ig hordok ruhákat)
Színe: fehér
Anyaga: farmer, enyhén rugalmas
Pontos méreteket kérésre mérek, ha bizonytalan vagy.
Átvétel: személyesen a 12. -kerületi címemen előre egyeztetett időpontban
Posta: ajánlott levélként vagy simán is postázom ( de azt csak saját felelőségre).
Kedvezmény: 3 vagy több termék vásárlása esetén kedvezményről érdeklődj.
Kérlek nézz rá a többi aukciómra is, sok szép, olcsó ruhát találsz, elsősorban xs-m méretben.
Füst mentes lakásból, és nem turkálós továbbértékesítéssel.


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2012-08-12 23:51
. Philip Russel fehér koptatott farmer rövidnadrág - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 comments:

Post a Comment